together forever you stay in my heart

2008-11-13 @ 19:28:18 Allmänt

Hej alla i lingonskogen! gissa vilka som sitter bakom ratten idag? jo det ska vi ta och tala om för er. Caroline och Veronica, Together lixom! coolt va?

så nu får veronica be och vara lite tyst för nu är det carro som talar. Jag sitter här med hårfärg i håret, vart annars ska man ha den liksom? Nu frågade veronica en mogen fråga om vilket hår jag hade färg i och det ska jag tala om för er mina kära läsare som följer oss dagligen och ger oss pengar in på vårat konto så vi kan ha en egen halloween fest på silja galxy ikväll. Jag har hårfärgen i HUVUDhåret. Så det så!
Om jag inte missminner mig så bad jag veronica knipa precis .. varför sitter hon då och tjattrar sönder mina öron eller lättare sagt våldtar min öron???

jaha caroline, nu tycker du att du va riktigt rolig va? HA HA men jag ser ett stav fel som du har skrivit din lilla tönt! det heter inte våldtar min öron. eftersom att du har två öron så skriver man min-a (och så lägger man till ett a efter min). Nu är Caroline i duschen och tvättar bort all färg i HUVUDhåret. men om ni frågar mig så har hon färg på ett helt annat ställe! det ska bli intressant och se vilken färg det bir denna gången. Nu kan ni får höra en rolig historia om carros hår. Det var en gång en carros hår. En dag ville det färga sig, men ack det vart morotsfärgat! haha, caroine vägrade ha denna färg och åkte till frisören som fick hjälpa henne bort med den hemska färgen. och till slut vart alla lyckliga och glada! (men den som vart mest glad var nog carros hår)

haha, jätte roligt veronica, verkligen ... (!) men du skrattar bäst som skrattar sist för jag har en liten historia till dig med.
Det var en gång en kamera som kände sig på lite bushumör. Kameran tog det få men ack så modiga stegen mot toaltten där veronica satt .. kameran gjorde sig redo, öppnade dörren och blixtrade till. Kameran kommer aldig att glömma veronica, för nu finns veronica på bild i kamerans minne och om veronica ngn gång är elak mot kameran eller kamerans bästa vän caroline ska kameran printa ut den bilde av veronica och lägga upp på internet ...
MOHAHAHA

"nobelspriset går till Caroline för sin historia om den modiga kameran .. inget undgår hennes fantasi och hon har verkligen bevisat att den goda sidan segrar tillslut! Så här vinner hon fredspriset och litteratur priset i ett! Stort grattis!"

eeeeeeeeeeh hallå *not* (?) elr vad tycker ni där ute????

Här har vi en före och efterbild på carro




och så en bild på den otroligt duktiga frisören, parappapapa: verooooooonicaaa!









Kommentarer
Postat av: trogen läsare

hoppas carros HUVUDhår blev lyckligt denna gång så frisören får vila mellan att familjen löfström kommer dit och härjar :)

2008-11-13 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0