Uppföljning

2010-10-28 @ 12:40:24 Caroline
Ber om ursäkt för min frånvaro men min energi har jag lagt på andra saker denna vecka. Bla mig själv! haha gillar ni inte den prioriteringen?

I fredags var jag med Helena hela kvällen, pratade så mycket att vi missade Idol. Därav min hjärtattack morgonen efter när det stod klart att Linda åkte ut, WHAT? Fan vad besviken jag blir på svenska folket. Missar en fredag och hon åker ut. Sorligt!!

I lördags hade jag dejt, ja nu blir nyfikna va? Vem kan jag ha gått på middag med, sett bio och bara mös hela lördags kvällen. Ja det blir inte mer intressant än att det är Hampus i lång och ståtlig version (som om det finns någon annan?)

I söndags sov jag, sov lite till och efter sov jag lite till.

Efter det har det varit jobb denna vecka och nu sitter jag på Solitum upptagen med min lunchrast.

Nu ska jag dricka en klunk vatten så jag måste tyvärr avrunda.

Puss på rumpan


nyår 09/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0