Dagens....

2011-05-18 @ 09:16:09 Veronica
Dagens humör: Glad och lite förväntansfull, vad ska denna dag leda till och vad ska denna dag ge?
Dagens borde: fylla i alla papper till afrika och ta ett foto i passformat 
Dagens frisyr:
uppsatt i en klämma (kan typ inte ha nått annt nu när jag väntar på att mitt hår ska växa ut)
Dagens smink:
MUS ögonskugga: cookie, MUS löspuder: gobi, Isadoras solpuder: golden tan, MUS kajal penna: Dark night, Mascara: Loréal volume million lashes, kajalpenna: maybelline line definer brown läppglans: lancome disco melon.
Dagens klädsel: (förutom min vanliga jobboutfit) corallfärgad långärmad tröja med ett par svarta byxor som är höga i midjan!
Dagens favoritlåt: Veronica Maggio - Snälla bli min igen
Dagens planer: jobb jobb och jobb, sen tänkte jag fota mig i en fotoautomat för måste ha det till mitt visum och ansökan till afrika.
Dagens vill ha: (och gårdagens) jumpsuite och sommarkläder + pengar och lön!
Dagens längtan: efter lunch, bakad potatis med röra och sallad + bröd
Dagens beroende: mitt läppglans
Dagens tråkigaste: missförstånd
Dagens motto: var ärlig mot dig själv, du lurar ingen annan än dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0