Freitack Freitack

2011-05-20 @ 12:51:17 Veronica
Thank God It's Friday. Helg jag behöver det! Idag är det jobb 8-17 sedan är det hem och mysa med tacos och sen mysa med philip! imorn ska jag upp tidigt och spela match. Senare på Kvällen kommer Elisa, Helena och Ronja till mig så ska vi fortsätta att planera våran road-trip vi ska åka på i sommar. Mycke att planera förstår ni hö hö. Vi är tjejer! På söndag morgon åker jag och syrran till lill kusinen och hälsar på. det ska bli mysigt! sen senare under dagen så åker jag kanske förbi hos bea och går ut på en promenad i taxinge med chicko hihi! han e så söt den hunden, gud vad jag blev förälskad i honom. Sen är det måndag igen....suck. Nästa helg längtar jag nått sån himlans mycket till! det blir ett återseende med mina fina vackra vänner Bea och Natta. Jag älskar er ni är bäst! Vad hade jag gjort utan er?

förra sommaren på nattas landställe, jag saknar det!

Kommentarer
Postat av: bella

härligt bild! :D

2011-05-20 @ 12:57:03
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Väldigt intressant blogg :)

2011-05-20 @ 13:32:19
URL: http://bebbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0