im better near to you

2011-05-19 @ 09:46:32 Veronica
Goddag! Idag började jag jobbet 08:00 vilket betyder stängning idag. Passfotot gick bra igår, jag hittade en automat tillslut haha. men fy vad man ser ut på sånna foton! Nu är snart alla papper ifyllda och ska skickas iväg. Mamma ska bara skriva under som vittne. Nu har jag rast och ska fixa lite med mina spotifylistor tänkte jag. Idag ska jag käka min mumsiga lax + coscos och sallad med feta och thaisås! mummmmmaaa!

är så himla sugen på att handla kläder. jag längtar till min lön! jag måste handla nått fint till sommaren när den kommer. och lite välbehövliga saker också förståss. Måste hitta mina army byxor...

lateeeeeeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0