länge leva längesen

2011-05-17 @ 11:42:02 Veronica

Idag är det tisdag. Igår tränade jag fotboll. Gud vad jag älskar mitt lag vi är bäst. jag älskar oss. det va så kul igår. så gnistan har gått upp lite igen nu. den går upp och ner.

Idag ska jag jobba till 15:00 sen ska jag in till stockholm handla mig ett par strumpbyxor som jag kan ha här på jobbet, nu har mina svarta gått sönder och gjort sitt så tänkte handla ett par nude nu till sommaren och bättre tider. Sen ska jag till en indisk doktor på veda lila! Har ju sånna problem med huvudvärk och migrän osv. Han är en pulsmätande doktor som kan avgöra mycket genom att bara mäta pulsen. weird i know, men mamma har gått dit och de visste ingenting om henne och bara genom att läsa på pulsen så berättade han för henne om hur hon mådde och hur hennes hälsa var, vilket stämde! hur sjukt är inte det? men jag tror på det!

Sen när jag kommer hem tänkte jag försöka mig ut på en PW innan maten! Sedan blire lite styrka hemma och sen ska jag dö i sängen/soffan framför Desperate hi hi. I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0